Diari EstiuCamp’20

GALERIA FOTOGRAFIES
Cliqueu a la galeria i podeu anar veient més fotografies de cada dia!

Divendres 14 d’agost

Posem punt i final a la tercera edició de l’EstiuCamp! Estiu atípic i extrany per a tothom, però no obstant això, i sempre seguint totes les recomenacions sanitàries, podem dir que ha estat un súper éxit.

Set setmanes de bàsquet, activitats, retrobaments, alegria i diversió per als més de 100 nens i nenes que han vingut durant alguna setmana de l’EstiuCamp.

Volem agrair a totes les families que han confiat en l’Arenys Bàsquet per facilitar-nos la feina i a tots els monitors i monitores per la seva excel•lent tasca durant totes les setmanes (Xavi, Esther, Ari, Ot, Oriol, Carla, Laura, Sara, Ibrahima).

Ja pensem en el campus de setembre per seguir creixent.

Volem agrair també al Museu d’Arenys de Mar, Sala Golem, Base Nàutica d’Arenys per les diferents activitats que s’ha realitzat amb ells.

Visca el bàsquet i visca l’Arenys Bàsquet. #somverds#arenysdemar#estiucamp20arenys

Dijous 13 d’agost

Penúltim dia d’EstiuCamp, però seguim amb el mateix ritme que el primer dia. Avui treball de tir i de bot amb el dos grups, tant de mitjans com de grans. A més, dona temps per fer jocs tot el campus i competició d’altres esports. #somverds

Dimecres 12 d’agost

Meitat de setmana d’EstiuCamp i com és tradició baixada a la platja una estoneta per fer jocs i altres esports. Però no solament això, després de l’esmorzar moment per pujar al Fondo de les Creus i fer una mica de bàsquet! Demà més!! #somverds

Dimarts 11 d’agost

Seguim amb la dinàmica marcada d’aquesta setmana: treball exhaustiu de tècnica individual. Avui dimarts, grup de mitjans treball específic de bot, molt, i grans treball de tir. També moments per treballar a partir de les competicions i el grup de mitjans ha donat temps per torneig de tennis taula. #somverds

Dilluns 10 d’agost

Comencem la setena setmana d’EstiuCamp, darrera setmana del nostre campus. Amb menys gent, però amb els objectius marcats. de treball de tir i passada i també una mica de quiz de bàsquet. El grup de mitjans hem treball al primer matí molt la tècnica de tir, en canvi, el grup de grans han fet un treball específic del fonament de la passada. #somverds

Divendres 7 d’agost

Finalitza la sisena setmana de l’EstiuCamp, i acaba amb sorpresa, amb dos pastissos brutals del Katacrak. A més a més, finals de competicions (uns quants ja marxen de vacances i ens retrobem al setembre) i també seguim treballant dos aspectes claus del bàsquet: el bot i el pas zero. Ara a descansar al cap de setmana i preparar-nos per l’última setmana de campus. #somverds

Dijous 6 d’agost

La setmana d’EstiuCamp, sigui juny, juliol o agost no és igual si no baixem una estona tot el campus a la platja. Allà fem poc bàsquet, o res, però ens ho passem genial amb la resta de companys/es i monitors/es. Això si, a mig matí pujada cap al Fons de les Creus i fer una miqueta de basquetbol i competicions finals. #somverds

Dimecres 5 d’agost

Seguim amb el treball de bot amb el grup de grans i el treball específic de tir amb petits i mitjans. Treball de tècnica individual que anirà i va molt bé abans de marxar de vacances. Això si, dona temps per fer una competició de trivial de bàsquet i competicions finals amb els diferents grups. #somverds

Dimarts 4 d’agost

Mes d’agost i seguim amb l’EstiuCamp’20. Avui seguim amb dos aspectes claus del bàsquet: el treball del bot i el treball de la tècnica individual aplicada amb el bot, tant en el grup de petits, mitjans i grans. Pavelló sencer per treballar amb un grup més reduït que altres setmanes, però treball intens i molt profitós. #somverds

Dilluns 3 d’agost

Comencem setmana, comencem un mes nou, agost, i comencem així doncs la sisena setmana de l’EstiuCamp’20. Matí per treballar molt el concepte i el fonament del bot en el grup de petits/mitjans i en el grup de grans. També moment per realitzar diferents competicions al final del dia, i seguir un dia més al Fons de les Creus com a epicentre de les nostres operacions. #somverds

Divendres 31 de juliol

Finalitza la cinquena setmana de l’EstiuCamp 2020, setmana on diferents jugadors i jugadores, després de cinc setmanes marxen de vacances. Altres ens veurem la setmana vinent.
Matí amb partidets finals de grups davant monitors i monitores, regal per als més menuts, gràcies a Joguines Osset Blau d’Arenys de Mar i pica pica final. Gran cinc setmanes portem de campus i bàsquet. #somverds

Dijous 30 de juliol

Avui l’EstiuCamp ha rebut la visita de persones molt importants per l’Arenys Bàsquet: Oriol Roig, entrenador del nostre Sènior A masculí, i els jugadors Txus Buñuel i Joan Puig, capitans del sènior A i Roger Ponsarnau i Marc Pastor, jugadors també del Sènior A. Part molt important de l’Arenys Bàsquet, i fet clau aquesta relació de jugadors/entrenador amb els més menuts de la casa. Present i futur a l’EstiuCamp. Segur que gaudirem molt del nostre primer equip a la temporada 2020/2021!
Però també el matí dona per seguir amb les competicions, final de tallers i final de torneig de tennis-taula amb el grup de mitjans. #somverds

Dimecres 29 de juliol

De nou l’EstiuCamp s’ha vestit de bàsquet, però amb una activitat diferent, amb una realitat que els jugadors i jugadores han viscut en primera persona. Així, amb la gent d’Activa’t hem jugat i practicat el bàsquet en cadira de rodes. Un matí de reflexió, però que ens ho hem passat super bé.
També hi havia moments per fer alguna que altre competició, finalitzar manualitats i començar el torneig de tennis taula, que seguirem demà. #somverds

Dimarts 28 de juliol

Matí on la platja i activitats son els protagonistes. Hem de gaudir sempre que es pugui de la nostra platja. Però també, després de fer un bany, jugar i fer activitats, hem tornat al Fons de les Creus per seguir amb la tecnificació i competicions dels grups de mitjans i grans, i finalitzar un projecte amb el grup de petits que es pot veure a les fotografies i al flickr. #somverds

Dilluns 27 de juliol

Comença una nova setmana d’EstiuCamp! Matí on el bàsquet, el treball de diferents fonaments han sigut els protagonistes de tots els grups. Però el grup de petits segueix amb un projecte que demà després de la platja finalitzarà i ja farem alguna fotografia. Final del mes de juliol, però el Fons de les Creus s’omple de bàsquet. #somverds

Divendres 24 de juliol

Acabem setmana amb no poder baixar a la platja per la pluja de bon matí, però les activtats no han parat. Treball de bàsquet de bot i competicions per finalitzar setmana, final de manualitats i ball de la setmana i cinquena visita al Museu d’Arenys de Mar.
Volem agrair la feina que fan al museu, al nostre museu, i el ric patrimoni i treball museogràfic que tenen els dos museus de la vila. Gran setmana de fusió de cultura i esport (#culturasegura).
#somverds

Dijous 23 de juliol

De nou matí ple d’activitats: bàsquet, treball de la mecànica de tir (grans), i domini de pilota (mitjans), però també moment per sessió de vídeo i preparació de vídeo del grup de petits. Grup de mitjans han fet visita als dos museus d’Arenys de Mar i per finalitzar el matí ruixada i jocs d’aigua final! #somverds

Dimecres 22 de juliol

Avui seguim la setmana de visita al nostre Museu d’Arenys. Avui torn del primer grup de mitjans, i de nou gran visita, i per alguns quants, una gran descoberta del nostre patrimoni. Prèviament, primera gimcana pel poble, descobrint nous detalls i nous indrets. També, en un altre racó d’Arenys de Mar teniem al grup de grans a la platja, una estoneta de descans i jocs a un dels llocs més bonics de la vila. Per suposat, bàsquet, i més bàsquet, projectes nous i ruixada final. #somverds

Dimarts 21 de juliol

Segona visita als Museus d’Arenys. Avui torn per al segon grup de petits i de nou super visita al patrimoni de la nostra vila d’Arenys de Mar. Però també hi han moments per al bàsquet, per suposat, seguir amb un nou projecte de manualitats i trivial sempre relacionat amb el basquetbol. A més, a la part final ruixada per baixar una miqueta la caloreta. #somverds

Dilluns 20 de juliol

Comença una nova setmana de l’EstiuCamp, la quarta setmana de campus de l’Arenys Bàsquet. Matí seguint dinàmica de la resta de setmanes. Bàsquet al primer matí amb grans i petits i treball físic a les pistes d’atletisme amb els dos grups de mitjans (això si, finalitzat perquè han vingut uns amics i amigues a la pista!). Posteriorment, el grup de petits ha realitzat la primera visita al Museu d’Arenys per veure el Museu d’Història i el Museu de Mineralogia Mollfulleda. Demà realitzaran la visita el segon grup de petits. #somverds

Divendres 17 de juliol

Final de la tercera setmana d’EstiuCamp’20. Matí per continuar treballant aspectes tècnics del bàsquet, competicions finals, final de quizz, preparació de la fireta d’aquesta tarda i jocs d’aigua al final del dia. També, al final del dia i de la setmana és moment per menjar la fruita que tenim per finalitzar setmana.
Ara toca descansar i preparar-nos per la quarta setmana. A més, avui tocava celebrar els aniversaris de la setmana: Santi Larriba, Lluc Vives i Lluc Sànchez. #somverds

Dijous 16 de juliol

Per tercer dia, l’EstiuCamp ha pujat al Territori Golem d’Arenys de Munt. Avui era el torn dels grans, i matí genial com els dos dies anteriors. És un espai brutal a prop de casa per gaudir de l’escalada.
La resta de grups, bàsquet, bàsquet i més bàsquet, però també hi han moments per fer jocs a l’aire lliure, jocs al pavelló (gran torneig de tennis taula de grup de mitjans). Demà seguim, i acabarem setmana amb jocs d’aigua! #somverds

Dimecres 15 de juliol

Tornem a tenir un matí ple d’activitats. El grup de mitjans era moment de pujar cap a Arenys de Munt i fer una visita a la gent del Golem. Escalada i rocodrom=matí perfecte!
Petits i grans hem triat de nou el Fons com a base d’operacions, on bàsquet, tècnica individual, manualitats i preparació de la fireta i sessió de vídeo fa que els matins passin ràpid.
Demà recordem que grup de grans ens veiem al Golem. #somverds

Dimarts 14 de juliol

Matí ple d’activitats. Primer bàsquet, petits seguint amb els tallers per la fireta solidària de divendres, més jocs com torneig de ping-pong, i grans bàsquet i més bàsquet.
A la part final del matí ens ha visitat la Marta Montoliu, jugadora de LF1 fa ja temporades, i actualment a les files del CD Zamarat, a més d’internacional amb Espanya en categories inferiors. Una super visita, amb consells i partidet final.
Però el dia no s’acaba aquí. El grup de petits han fet la primera sortida a la Sala Golem d’Arenys de Munt. Demà toca al grup de mitjans. Quin gran matí!! #somverds

Dilluns 13 de juliol

Comença la tercera setmana de l’EstiuCamp’20! I comencem baixant a la platja, per fer la segona activitat a la Base Nàutica d’Arensy de Mar. Caiac i Paddle Surf per seguir amb la relació amb el mar. Posteriorment pujada al Fons per seguir amb el bàsquet, on demà serà el protagonista total.

Divendres 10 de juliol

Acabem setmana, marcada per la Festa Major de Sant Zenon, però també per ser quatre dies ple de basquetbol, de seguir amb els notres grups, amic i amigues i sense parar un moment. Avui hem acabat amb jocs d’aigua amb el grup de petits, i competicions amb els grups de mitjans i grans.
Setmana també de rècord de participació, d’aniversaris (Pol Vallespí Mateu, Mark-Alexander i Bruno!); també serà recordat perquè es va caure la primera dent de la Lia Merino o de les grans competicions al trivial de bàsquet que hem muntat al llarg dels matins, a banda de no parar d’entrenar a bàsquet i jugar, i també gaudir.
Ara toca descansar, gaudir del cap de setmana i trobar-nos de nou en la tercera setmana d’EstiuCamp’20! #somverds

Dijous 9 de juliol

Avui és Festa Major, i no hi ha EstiuCamp! Demà acabarem setmana de la millor manera, gaudint del bàsquet.

Dimecres 8 de juliol

Dia de platja, de jocs, però també de bàsquet. Un primer matí on la platja de la Picòrdia és epicentre de les nostres activitats amb jocs per a cada grup, convivència, per posterioment pujar al Fons de les Creus i gaudir del bàsquet, marcat per competicions.
Demà és festa, és Sant Zenon, és el dia d’Arenys de Mar, i toca gaudir de la Festa Major, de la música, dels Gegants i del poble, sempre amb precaució i seny.

Honor i glòria a Sant Zenon!

Dimarts 7 de juliol

Nosaltres no ens cansem del bàsquet. En veritat pensem sempre en el basquetbol, però busquem opcions per no estar sempre a la cistella. Hi han moment durant les quatre hores que treballem conceptes tècnics i també anem a les competicions, però la gràcia es passar-ho bé entre nosaltres i així busquem també el moment de tallers i manualitats amb els més menuts i trivial de reglament o NBA com hem fet avui. #somverds

Dilluns 6 de juliol

Comença setmana i comencem amb rècord de participació en un EstiuCamp! Gran matí de bàsquet, de treball específic de tir amb mitjans i grans, de tècnica individual i del fonament del bot. Petits segueixen gaudint del basquetbol. També hi ha moments per veure una pel·lícula (un trosset de ‘Space Jam’), trivials de bàsquet i realitzar la mascota del campus. No parem!! #somverds

Diumenge 5 de juliol

Preparem setmana II de l’EstiuCamp’20! Adjuntem document amb les mesures que seguim com a Arenys Bàsquet durant aquest campus!

DOCUMENT

Divendres 3 de juliol

Matí amb pluja però no ha fet modificar les activitats del matí a l’EstiuCamp’20! Bàsquet al Fon de les Creus, seguim amb els notres tallers, trivials amb qüestions de basquetbol i classe magistral d’estiraments d’Ibrahima. A més, s’acaba setmana i és moment de regals de competicions, felicitar als que han fet anys (aquesta setmana l’Ot Cumalat, monitor del grup 4, en Marc Pujadas i en Martí Montaner) i donar les gràcies a la gent del Katacrack per aquest pastís tan brutal; i també és moment per dir fins l’estiu vinent als que ens deixen, en aquest cas la Olivia, en Màrius, l’Àlex, en Pol Cantons i l’Oliver. #somverds

Dijous 2 de juliol

Bàsquet i més bàsquet. Treball de tir i tècnica de passada, més una mica de jocs per la nostra vila, i els més menuts manualitats i tallers pensant en la Fireta Solidària. D’aquest tema ja us anirem informant en uns dies!! Però el bàsquet segueix com a epicentre del nostre EstiuCamp i els diferents monitors i monitores treballen per realitzar diferents exercicis per millorar i gaudir. #somverds

Dimecres 1 de juliol

Ha tornat el bàsquet des de bon matí, però també hi han moments per fer altres jocs, per realitzar diferents tallers i també per aprendre una mica amb els quizz preparats per l’EstiuCamp. Per exemple el grup dels grans, a primera hora s’han ficat a fer diferents quizz i treballar aspectes tàctics del jocs a partir de preguntes.
També hem anat al parc del Mare Paula o la plaça de la sardana amb mitjans i petits per gaudir d’altres jocs, per deixar tot el pes del matí al bàsquet i Fons de les Creus, amb concursos, treball de tir i ruixada final abans de marxar! #somverds #tornaresguanyar

Dimarts 30 de juny

Seguim! avui canvi d’ubicació i baixada a la platja de la Picòrdia per realitzar diferents esports i la primera activitat complementària del Campus: Big Paddle Surg + Caiac amb la gent de la Base Nàutica d’Arenys de Mar (#somdemar)
Matí per seguir coneixent als nous companys i companyes, practicar altres esports i postreriorment pujar al Fons de les per seguir gaudint del bàsquet i concursos relacionats amb el nostre esport.
#somverds #tornaresguanyar

Dilluns 29 de juny

Primer dia de campus. Primer dia d’EstiuCamp on el pavelló i diferents instal·lacions s’han omplert de nens i nenes amb ganes de passar unes bones setmanes amb el denominador en comú del bàsquet.
Matí de presentacions, grups, monitors i monitores, de trobar i localitzar instal·lacions noves com les pistes d’atletisme o la pista de vòlei platja del Fondo de les Creus. També per gaudir (tot i la calor que fa) del nostre esport i de marxar cap a casa una mica mullats amb la ruixada final.
Demà més, amb platja, activitats i final del dia bàsquet.